Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Saturday, January 21, 2012

Keje Baru ..!

Habis je bulan 11-2011, aku stat keje kerani, haha bye2 7e (292) .. nak test gak camner rase keje opis ni.. engat best la sangat .. mule2 jer .. sebab time tu aku sorang je pekerja dye .. pastu masok lagi sorang, dye ni kawan eycha ..dulu keje dekat2 opis eycha, konon da bosan keje tmpt dy.. msok awal blk lmbt huh! ..masok je tempat aku stat da aku mula di hantui .. terase bos aku cam da berubah .. ashik nak mara2 aku jer .. kadang2 bukan salah aku pun kene gak .. mentang2 la sorg tu lagi cntik n ramping ..  dari aku y "DEMOK' NI .. HUHU ... nk2 aku ni xtahu nk buat keje opis .. adoyai  stres la aku .. kat eycha je la tmpt a luahkan semua y terpendam  .. haha sian adkku .. ^,^

2 comments:

  1. chayok ara..u can do it..x tau berusaha belajar jd pandai..ok! :) semoga masa dpan awak akan gemilang! :) i love u always....

    ReplyDelete
  2. thnxs fara<3, Love U forever!!!

    ReplyDelete