Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Tuesday, September 18, 2012

WASSSUPP??????


ASSALAMUALAIKUM KORANG!


Lame gile aku tak up-to-date blog nih ..
blog buruk sgt tak der mud nak tengok, orang nak follow pon mimpi 10kali..heheh..
 tak der mase lorh… nak design2 pon tak reti …

Wndu lak kat bloggers akak curly … byk jugak akak post cerita2 best akak .. (^,^) ,  sempat jugak lar mengulor kat opis tadi dok bace blog akak … sib bek tak der orang mara..haha..(pandai cover line)

Hari ni tak berape nak sehat lah.. badam rase semacam je, tekak pulak rase perit…  panas dalam rasenyer kot(=,=)
Tapi yang bestnyer bile budak-budak opis tanyer nape muke semacam~
den jawab tido lewat sebab tengok citer kartun,(ade kene mngene ke?).. haha.. otak pon da biol… ikut dan je nak jawab aper … tapi kak finie sorang je yang perasan yang aku ni tak sehat… (sayaang~~ kak finie)


Lepas balik keje nak merayau jap kat mcdonalds~  nak teman si Syera ni la, nak sangat jumper dak tembam nih.. suruh ajak Echa sekali..
Huuuuiii~ walaupun aku tak sehat, aku tetap tak menghampakan ko Syera.. demi kawan taw.. tp heret Echa sekali hahah (lagi kesian kat Echa~) sabor je lah yek Echa..






Ok lah Aku sambung Lepas pi mcd  (kalau ingat lah) heh~

~(TAK SEHAT , TAK DER MUD)~

1 comment: