Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Friday, June 13, 2014

I'm Back after 6 month tak update!

Hello Blogger Friends yang sangat aku rindu!

 Lama-nya ~ tak update, 
sangat lah tak de mase sejak bergelar pelajar dan pekerja yang berdedikasi nih (poyo) ~
Penat lah.. tak sempat nak fikir yang mane satu nak buat, so korang yang teringin nak buat part time belajar tu kena fikir betul-betu keyh .. ingat senang ke nak handle semua ...hahaha (gelak poyo)

Dalam Entry ni, Aku tak de story yang best untuk di share .. hanya untuk luahan perasaan je .. dua tiga menjak ni tetibe nak diet atkins balik, sebab aku tengok kawan seopfis aku tu sangat bersemangat ..
so bila dah turun berat sikit , aku nak share gambar aku mse berat 92 KG turun ke 87.

9 KG .. aku trsangatlah malu untuk share kat korg .. tp demi pembakar semangat nak kurus .. korang2 tolong la komen .. nmpak ke beza di antara 2 gambar ni ..?? Ade  tak cadangan lain untuk berdiet dengan lebih sihat tanpa perlu guna duit?? 




ADE BEZA KE?





<ITU SAJA UNTUK HARI INI ..HEHE>

3 comments:

  1. 9 kg kot...sy nk trun 5 kg pon bagai nk rak diet...bnyk nmpk beza...truskn usaha ara....

    ReplyDelete
  2. Gud luck ara..moga berjaya..sy pun tgh diet atkins ni nk krng kn 5 kilo..doakn moga sy berjaya..in syaa Allah

    ReplyDelete