Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Friday, February 3, 2012

CAREFOUR time!

Aku cuti 1/2/12, hari Kuala Lumpur. Patotnye company aku ni under Selangor, tapi k.ati pandai bodek bos la katakan .. *ade jugak kelebihan dia ni ..
Ingat nak bangon pagi-pagi konon nak buat surprise kat Eycha. Last-last Eycha call pukol 12tghri mengejutkan aku dari tido … adoi kantoi pulak ..
Eycha call nak cari baju kat butik v-one(Carefour) , aku pon nak ikot gak, aku suruh dia tunggu aku mandi dulu  .. padahal dia tengah lunch time .. mase terhad ….. haha jahatnye aku .. >,< …
Aku pon sampai la kat Carefour Ampang, mule-mule rase tak nak beli pape … yang aku ingat nak setel bill2 time camni .. bukan senang nak dapat cuti time ofis hour … huhu .. Last-last aku pulak yang borong lebey, beli barang-barang dapur … Eycha pon terkejut .. hihi ..
Eycha beli barang-barang keperluan ofis je .. Masok kedai baju, kami pon cari la baju yang disukai .. ^-^ .. tapi satu pun tak bekenan .. jahitan baju tak lawa .. Sian Eycha .. Nampak muke hampa dia tu .. =( …
Dah borong-borong dekat pukol 3petang hah! …. Siap makan pe semua .. kitorang pon balik ke tempat keje Eycha .. tengok moto Pak Cik Isa(Kire cam bos Eycha jgk la) ade .. Cam bedebar je .. aku pulak yang gabra lebey, sib xde ape2 … Aku bitau Eycha nak rush pegi bayar roadtax da 3 bulan tak bayar … Sampai sane, tunggu punya lame, padehal aku sorang je customer dia .. hish .. pastu kerani tu tunjuk aku amount yang aku kene bayar .. mau kat 2ribu lebey setahun!! Berok pon tak terkejut cam aku .. setahu aku roadtax moto klu baru pun dalam 2ratus … cam siot je .. aku teros call mama aku, lepas geram .. yela aku mane ade dwet sebanyak tu?? Balik tu aku bagitau Eycha .. terkejot gak dia .. Mentang-mentang la aku ni muke macam budak kecik yang tak tahu ape-ape! =@
Aku sambong lpak tempat keje Eycha tengok cite ‘Mischveos Kiss’ sampai kol 8malam wooo… mak aku bising suruh balik LOL…heheh ..

No comments:

Post a Comment