Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Friday, February 3, 2012

LOVE End

Aku da pon putus ngan bf aku .. memang la dia baik , bagi aku teddy, duit time aku susah, hadiah wlaupun bukan harijadi aku & henfon … Tapi bukan tu yang nak, aku tak bahagia dengan barang-barang tu semua … bukan tak bersyukur . Yang aku nak ialah kasih sayang dan orang tu jage aku lebih dari diri dia … bukan jage awek dgn care penakut .. Dia cakap aku selama ni nak ‘game’ dia je sebab nak lupekan skandal aku dulu .. Aku tak ade niat pon nak game dia, aku just nak lupekan kisah cinta sadis aku ngan skandal aku tu … aku ingat klau aku kapel ngan bf aku tu aku lebih bahagia … tapi tak … dia tak Berjaya tembus hati aku ni .. semua perlakuan dia aku tak suka .. aku tahu dia cemburu ngan skandal aku , tapi bukan tu caranye nak tambat hati awek ..(Khairul Azman Ikhwan)~
Sidon pulak skang da berubah, dulu dia cakap selepas aku dia tak mungkin cari skandal lain, aku adalah yang terakhir, tapi lelaki memang tak bole d’percayai! Lepas dia balik dari bangsar training MT, aku dapat tahu dari etha diorang pegi mandi kat Desa Water Park ngan skandal baru yang dia knal kat bangsar tu, padahal aku yang sokong dia supaya naik MT … ya allah saja yang tahu ,, aku menangis atas moto … setahun aku tunggu dia amik aku jadi gf dia, akujage dia lebih dari sesiapa, aku tunaikan semua yang dia nak .. janji punye janji dia pun sah kapel ngan ieka … tahu tak macam mne perasaan aku? Sampai aku sanggup tak pegi uitm,poli semua tawaran belajar lah … sebab nak tunggu dia … aku tetap tunggu dia lagi sampai maruah aku sendiri tergadai, agungnya cinta aku tunggu dia sampai sanggup merosakkan diri aku sendiri .. sampai la 1 tahap aku sedar, berkat sokongan kawan-kawan(exspecially Eycha)  betapa bodohnya aku selama ni .. sebabkan cinta.. aku hancur .. aku pon berhenti tmpat keja lame .. mulakan hidup baru…TT,TT

3 comments: