Mari Ceria Bersama Ara Tembam!!...

Friday, February 3, 2012

JUMPE shahirah

Punye lame aku lost contact ngan Shahirah best friend time skolah rendah sampai form three .. dapat gak akhirnye jmpe dia .. skang da keje government sebagai pembantu makmal kat sekolah SMTS tempat kitoramg belajar dulu .. huhuh bangge jap ngan kawan aku ni … aku pon kua la lunch ngan dia & my beloved little sister Eycha hihi .. aku memang slalu bawak Eycha bknalan ngan kawan-kawan lame aku .. wajib tu .. ^-^ … lunch kat Bkt Belacan .. Shahirah ni .. senang citer shira la .. dia tak lame lagi nak kawin 27/5 thun ni .. dia pun baru je tunang .. alhamdullilah .. awal betol kawan aku ni nak kawin ye .. hihi .. ye la baik kawin awal mencegah benda-benda tak elok .. Dalila pun da lame tak jumpe, bestfriend jgk tu ..hihihi… dgr kate skang sambong degree kat sabah.. aku gembira bila kawan-kawan aku da Berjaya .. love u all’s, bahagia slalu   …>,<…

No comments:

Post a Comment